sobota 23. března 2013



Weekly summary

Celý týden jsem opět z časově omezujícího programu nepřidávala nic, ale alespoň si teď mohu dovolit přidat plnější článek, takové týdenní shrnutí J Moc jsem nepocítila příchod jara, vzhledem k tomu, že v ten den za okny padal sníh (alespoň u nás) a se sestřičkou jsme pekly velikonoční perníčky a linecké. Takže takové opožděné vánoce J Je mi líto přírody, všude je sníh, ale díky občasným vysokým teplotám už to nakvétá! L Přišel mi březnový LB, tak si zkouším dát takový „Týden s LadyBoxem“ a chystám o tom článek JViděla jsem se se Silvinkou a mám z toho hroznou radost, protože společně vždycky děláme super věci (chodíme do papírnictví, drogerií, na kávy, dortíčky, chlebíčky, navštěvujeme KFC a samozřejmě školu!!!). Jo a taky se vztekám u přítelova pc, protože za boha nemůžu sehnat program na koláže, který by mi vyhovoval a nerestartoval mu pc... A když už si teda nějaký suprový stáhnu, ve finální verzi mám jejich super reklamu! Amen!

Chudinky kytičky // pečeme zajíčky // chudinky kytičky podruhé // Jsme hodní, jen když spinkáme// pečeme i linecké // velikonoční záložka, jejíž výrobní návod během několika dní najdete zde.



10 komentářů :

  1. ta záložka je skvělá :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. hezounké fotky :)
    samostudium mi neva, jen mi vadí, že trpím i já, přesto že jsem hodná!:D
    příchod jara? vždyť asi nepřišlo :D přijde mi:X
    program na koláže? :) já je dělám v Picase, nic primitivnějšího už není

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, ale ne, když jsi u přítele na pc, který tu nic nemá =D

      Vymazat
  3. Ty zajíci jsou boží! :) Taky lituji přírodu, kéž by už přestala zima! :(

    OdpovědětVymazat
  4. já na koláže používám photoscape)) u nás je taky sníh, asi se z toho zblázním...

    OdpovědětVymazat
  5. stiahni si photoscape, naozaj je suprovy http://photoscape.en.softonic.com/?ptn=photoscape

    inak si velka sikulka... vase pecivo mi vonia az sem do mojej izbietky :))

    a pozdravujem sestricku

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se v Ladyboxu líbil právě ten balzám, a ty kokosky by mě potěšily. Právě jsem koukala na video, a holčina se na to moc netvářila, že se to prý do boxu nehodí - ale mě to naopak příjde jako příjemná změna. Radši jedny kokosky nebo nějaký pidi vzoreček navíc? TO já bych si radši dala kokosku teda :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá prgram na koláže je picmonkey.com :)) A jinak taky sleduju:) A děkuju za tak pěkný komentář:O Fakt mě potěšil:O

    OdpovědětVymazat
  8. ještě jsem neviděla, že by někdo dělal cukroví na velikonoce, ale je to super!:) a ty fotky jsou skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky! Ta záložka je vážně skvělá! :) Na koláže taky používám picmonkey.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že brzy zase přijdete :-)