úterý 31. prosince 2013

Poslední den letošního roku a poslední letošní příspěvek (překvapivě :-D). Letos se stalo spoustu věcí krásných i těch méně hezkých a dokonce i pár událostí bylo dost ošklivých. Nebudu dělat nějaké extra dlouhé shrnutí, protože myslet se má na budoucnost, ale malinkou vzpomínku udělám :-) A samozřejmě by to nebylo ono, kdyby chybělo nějaké to předsevzetí, aneb pár věcí, co si říkám už tak půl roku a doufám, že nějakou záhadou to tentokrát klapne!...


Měla jsem štěstí, že jsem v roce 2013 :
  • oslavila 20-té narozeniny
  • oslavila 2-narozeniny synovečka
  • oslavila 3-tí výročí s přítelem a 4-té Vánoce s ním ♥
  • navštívila Tunis
  • prožila nádherný víkend v Klášterci nad Ohří
  • propadla Instagramu
  • dostala se na vysokou školu

Méně mě těší, že:
  • jsem byla občas na někoho nepříjemná
  • jsem neměla moc času na scrpabookování
  • jsem měla málo času na přátele i rodinu
  • jsem přibrala asi tunu
  • jsem neprovozovala žádnou pohybovou aktivitu pravidelně
  • jsem nestudovala tak jak jsem měla a teď se z toho o zkouškové zblázním


A v co doufám pro nadcházející rok?


Přeji vám, aby váš nadcházející rok byl mnohem lepší, než ten co končí, abyste nikdy neměli pocit, že jste na něco sami a že se nedaří! Šťastný Nový rok ♥

P.S.: Nevíte, co dělat, když mi na blog nejdou vůbec přidat pravidelní čtenáři? Píše mi to, ať opravím chybu ve formuláři... Ale jakém, kde a jak? :-(

P.S. 2.: Nevím, zda jste to viděli, ale mě to dojalo! Tak koukněte :-)




3 komentáře :

  1. Krásně si to shrnula :) jinak i já tobě přeji vše nejlepší v novém roce 2014 ;-)
    PS: skvělý design blogu

    OdpovědětVymazat
  2. dobře napsané:) přeju ať přežiješ zkouškové! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj BeeNka,

    prajem Ti v novom roku zravie, šťastie, krásne zážitky, úspechy a hlavne lásku.

    Katharine

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že brzy zase přijdete :-)